Podpora

You should be able to find all the answers to your questions, whether they are general trading queries or specific queries about our trading platforms. An interactive customer service hub where you can search for specific keywords or by relevant topic. We are consistently updating our answers so keep checking in for all our up to date support

Najpopulárnejšie otázky

  • Je aplikácia kompatibilná s tabletmi so systémom Android?

    Aplikáciu možno používať takmer na všetkých zariadeniach so systémom Android, je však určená špecificky pre smartfóny s Androidom. Odporúčame vám stiahnuť verziu Android 4.0 alebo vyššiu.

    Čítaj viac
  • Čo znamená Error FEP?

    Na zobrazenie platformy na vašom počítači je potrebná najnovšia verzia Flash Player.

    Čítaj viac
  • Moja platba kartou je zamietnutá, prečo?

    Karta použitá na vloženie prostriedkov na účet musí byť registrovaná na rovnakú adresu, ako je adresa, s ktorou vás vedieme v našej evidencii.  Ak sa adresy zhodujú a ide o prvý pokus vložiť prostriedky na váš účet pomocou tejto karty, odporúčame vám, aby ste svoju banku informovali, že plánujete previesť prostriedky na účet u našej spoločnosti. Banky môžu príležitostne zamietnuť úvodný prevod, aby si ho najprv overili u držiteľa karty. 

    Potom, ako banku informujete, banka zruší blokáciu a následne by ste už nemali mať problém s úspešným dokončením transakcie.

    Čítaj viac
  • Kde nájdem svoj celkový zisk alebo stratu z danej pozície?

    Celkový zisk alebo strata z danej pozície sa zobrazuje v stĺpci P/L na záložke Otvorené pozície, ktorý prislúcha k danej pozícii.

    Čítaj viac
  • Moje grafy nefungujú, prečo?

    Ak používate prehliadač Google Chrome, jednou z príčin môže byť, že prehliadač blokuje vyskakovacie okná. Graf nemôžete otvoriť v novom okne, pretože Google Chrome považuje spustenie nového okna za vyskakovaciu reklamu, preto ho blokuje. 
    Aby ste tomu predišli, postupujte nasledovne:  

    Kliknite na tlačidlo menu v pravom hornom rohu prehliadača Chrome. 
    Kliknite na možnosť Nastavenia.
    Kliknite na možnosť Zobraziť rozšírené nastavenia, v časti Súkromie kliknite na Nastavenia obsahu, nájdite položku Kontextové okná, kliknite na možnosť  Spravovať výnimky a zadajte ?trade.extcapital.com? ako výnimku. 
    Na dokončenie zatvorte okno.

    Čítaj viac
  • Bezpečnosť transakcií

    Používame medzinárodne akceptovaný bezpečnostný systém Secure Sockets Layer (SSL). Tento systém šifruje všetky platby kreditnými a debetnými kartami realizované cez internet. Systém funguje automaticky; ak ho váš prehliadač nepodporuje, systém vás na to okamžite upozorní.

    Čítaj viac
  • Ako dlho sú k dispozícii grafové dáta?

    Dĺžka intervalu                                                        Dĺžka uchovávania údajov 


    Okamžité údaje a kratšie ako 1 minútové intervaly                     1 deň 

            1 až 5 minútové intervaly                                                 2 dni 

           5 až 30 minútové intervaly                                                2 týždne 

            1 až 4 hodinové intervaly                                          Niekoľko mesiacov 

            1 dňové a dlhšie intervaly                   Od vytvorenia trhu na platforme ETX Capital

    Čítaj viac
  • Prečo bola moja žiadosť o výber zrušená?

    Žiadosť môže byť zrušená z rôznych dôvodov; o konkrétnom dôvode vás budeme informovať emailom v čase jej zrušenia.

    Čítaj viac
  • Ako nainštalovať MT4 na Mac?

    Prosím, postupujte podľa nášho podrobného návodu na stiahnutie (attach or link to guide).

    Čítaj viac
  • Mám problémy s online žiadosťou o účet.

    Zavolajte na telefónne číslo +420 (0) 228 880 998 alebo pošlite email na adresu customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Môžem mať viac ako jeden účet?

    Klienti môžu mať otvorených aj niekoľko účtov, napríklad jeden účet pre každú platformu. Môžete si otvoriť až päť aktívnych účtov, každý ďalší účet musí byť najprv preverený našimi pracovníkmi zodpovednými za dodržiavanie právnych predpisov.

    Čítaj viac
  • Koľko som zarobil z mojej propagácie?

    Dátum skončenia ponuky získate telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom na adrese customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Kontaktujte nás

    Môžete nás kontaktovať emailom alebo telefonicky na našich kontaktoch zverejnených na stránke.

    Čítaj viac
  • Na mojej platforme MT4 sa nezobrazujú všetky trhy

    Na zobrazenie všetkých obchodov na vašej platforme MT4 kliknite na pole Symbol, potom kliknite pravým tlačidlom myši, vyberte Zobraziť všetko a zobrazí sa vám úplný zoznam dostupných trhov.

    Čítaj viac
  • Ako zadať obchod?

    Kliknite na Call, ak myslíte, že cena aktíva do exspirácie stúpne, kliknite na Put, ak myslíte, že cena klesne. Zadajte sumu, ktorú chcete do obchodu investovať a schváliť. Kedykoľvek predtým, ako je obchod schválený, môžete ho zrušiť kliknutím na ikonu Exit.

    Čítaj viac
  • Aké typy účtov ponúkate?

    ETX Capital ponúka viacero platforiem, prosím, navštívte našu stránku.

    Čítaj viac
  • Aké sadzby sa zobrazujú v obchodných rámčekoch?

    Sadzby sú kótované ceny aktív. Upozorňujeme, že nami ponúkané sadzby nie vždy presne odrážajú trhové ceny a môžu sa od nich líšiť o niekoľko pipov. Sadzby, ktoré uvádzame na našej domovskej stránke, predstavujú sadzby, pri ktorých sme ochotní opcie predať.

    Čítaj viac
  • Ako otvoriť MT4 účet?

    Ak u nás už máte účet, stačí sa prihlásiť zvoliť možnosť Pridať účet MT4; v opačnom prípade kliknite na Požiadať a zvoľte MetaTrader4 ako svoju platformu.

    Čítaj viac
  • Spoplatňujete výbery?

    ETX Capital každému klientovi poskytne päť výberov v akejkoľvek sume vyššej ako €100 za každý kalendárny mesiac bez poplatku za spracovanie. Avšak z dôvodu poplatkov za spracovanie, ktoré si účtujú banky, ETX bude klientom, ktorí počas daného obdobia uskutočnia viac ako päť výberov, účtovať poplatok vo výške €15 za každý nasledujúci výber – prvých päť výberov sa spätne nespoplatňuje.

    Upozorňujeme, že výbery súm menších ako €100 sú tiež spoplatnené poplatkom vo výške €15. Ak výber spĺňa obidve vyššie uvedené kritériá, klientom sa účtuje len jeden poplatok.

    Čítaj viac
  • Farby sadzieb na našej platforme

    Zelená signalizuje zvýšenie ceny, červená signalizuje jej pokles.

    Čítaj viac
  • Ako zmeniť balančnú zmenu?

    Menové obchody uskutočnené počas dňa sa prepočítajú na vami nastavenú menu po polnoci (okolo 2:00 GMT) od nedele do štvrtka. Ak si neželáte automatické prepočítavanie vašich menových zostatkov, je potrebné, aby ste nám to oznámili vopred. Následne nás musíte kontaktovať vždy, keď budete chcieť zostatok prepočítať.

    Čítaj viac
  • Ponúkate garantované príkazy stop loss?

    Na určitých trhoch ponúkame garantovaný stop-loss. Táto možnosť podlieha dodatočnému spoplatneniu; výška poplatku sa pri výbere zobrazí na informačnom lístku (deal ticket).

    Čítaj viac
  • Poskytujte daňové výpisy?

    Môžeme vám vystaviť výpis z účtu za stanovené časové obdobie. Tento výpis je štandardným účtovným dokladom a neslúži špecificky na daňové účely.

    Čítaj viac
  • Nemôžem sa prihlásiť do mobilnej aplikácie. Prečo?

    Upozorňujeme, že naše mobilné aplikácie rozlišujú malé a veľké písmená. V prvom rade skontrolujte, či ste svoje prihlasovacie údaje zadali so správnou veľkosťou písmen, bez symbolov a dodatočných medzier.

    Čítaj viac
  • Na mojom MT4 grafe sa zobrazuje správa Čaká sa na aktualizáciu (Waiting for Udate)

    Stačí presunúť jeden z obchodných nástrojov do oblasti grafu a príslušný graf sa zobrazí. 

    Odkaz Čaká sa na aktualizáciu sa bude zobrazovať, kým nevykonáte vyššie uvedené kroky.

    Čítaj viac
  • Akcie k dispozícii na našej platforme

    Akcie, na ktorých chcete obchodovať, môžete vyhľadať pomocou vyhľadávacej lišty na obchodnej platforme, alebo si môžete zobraziť celý zoznam akcií, ktoré ponúkame, kliknutím na tento odkaz -  http://www.etxcapital.sk/obchodovanie-s-akciami

    Čítaj viac
  • Ako vložím finančné prostriedky na môj MetaTrader 4 účet?

    Po prihlásení kliknite na tlačidlo Doplniť prostriedky a postupujte podľa zobrazovaných pokynov.

    Čítaj viac
  • Ako presuniem prostriedky medzi mojimi účtami?

    O prevod môžete požiadať emailom na adrese customer.service@etxcapital.com a potvrdením čísiel účtov na prevod prostriedkov spoločne s výškou požadovaného prevodu, vaším dátumom narodenia a adresou.

    Čítaj viac
  • Aké sú informácie o bankovom účte ETX Capital?

    Údaje o našom bankovom účte môžete nájsť v časti Doplniť prostriedky na stránke Váš účet na svojej obchodnej platforme.

    Čítaj viac
  • Môžem otvoriť dve pozície v opačnom smere na tom istom trhu?

    Aj keď je na platforme MT4 za určitých okolností možné obchody hedgovať, naša spoločnosť zvyčajne neumožňuje otvárať dve opačné pozície na tom istom trhu s rovnakým dátumom exspirácie.

    Čítaj viac
  • Môžem použiť platobnú kartu alebo elektronickú peňaženku inej osoby?

    Upozorňujeme, že vklady na váš účet akceptujeme len z bankového účtu alebo kreditnej/debetnej karty registrovanej na vaše meno.  Neakceptujeme financovanie tretími osobami.

    Čítaj viac
  • Čo mám robiť, keď moja aplikácia pre iPhone alebo iPad nefunguje?

    Ak sa tým váš problém nevyrieši, aplikáciu odinštalujte a stiahnite si ju znovu.

    Čítaj viac
  • Minimálna veľkosť obchodu

    Minimálna veľkosť obchodu je uvedená na informačnom lístku (deal ticket) daného trhu.

    Čítaj viac
  • Ako zaregistrovať novú debitnú kartu na môj účet?

    Po prihlásení do svojho účtu, kliknite na Doplniť prostriedky. 
    Zaregistrujte svoju kreditnú/debetnú kartu vyplnením zobrazeného formulára.
    Kliknite na Vykonať platbu na účet.
    Údaje o karte potom môžete uložiť zaškrtnutím políčka Uložiť kartu.

    Čítaj viac
  • Ponúkate propagácie?

    Ponúkame celý rad propagacných ponúk pre našich klientov. Ak máte záujem o dalšie informácie, obrátte sa na svojho úctu Relationship Manager.

    Čítaj viac
  • Zabudli ste svoje užívateľské meno alebo heslo?

    Na obnovenie svojich prihlasovacích údajov musíte navštíviť prihlasovaciu stránku ETX Capital. Následne kliknite na tlačidlo Zabudnuté heslo? vedľa políčka užívateľské meno alebo heslo.


    Na obnovenie hesla použite tento odkaz - https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword

    Čítaj viac
  • Aké je meno servera MT4?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443  Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Ak neviete, ktorý server by ste mali použiť, kontaktujte náš tím zákazníckej podpore telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom na adrese customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Ako zmeniť štýl grafu?

    Otvorte graf pomocou vyhľadávacej lišty alebo kliknutím na trh.
    Nové okno grafu vytvoríte kliknutím na ikonu Graf.
    Štýl svojho grafu si zvolíte kliknutím na Grafy, potom na Typ.

    Čítaj viac
  • Ako zadať príkaz na otvorenie?

    Kliknutím na záložku Príkaz otvoríte okno Nový príkaz.  
    Zvoľte úroveň, ktorú chcete kúpiť alebo predať.  
    Upravte ostatné časti podľa svojich požiadaviek.  
    Kliknutím na Zadať potvrdíte svoj Príkaz na otvorenie pozície.

    Čítaj viac
  • Čo sú binárne opcie?

    Pri binárnom obchodovaní si obchodníci v zásade vyberajú medzi dvomi možnými výsledkami určitého produktu (najčastejšie či sa hodnota daného produktu zvýši alebo zníži), hoci v praxi majú obchodníci s binárnymi produktmi na výber aj ďalšie možnosti, pokiaľ ide o výsledok ich obchodu. Na rozdiel od väčšiny ostatných foriem obchodovania, pri binárnych opciách nemôžete stratiť viac, ako ste do obchodu investovali, pričom potenciálne riziko/odmena je jasne stanovené ešte pred začatím kontraktu. Obchod môžete zatvoriť aj pred jeho exspiráciou, čím dôjde k zníženiu zisku alebo straty oproti pôvodne očakávanej úrovni.

    Čítaj viac
  • Ako udeliť Plnú Moc?

    Musíte požiadať formulár splnomocnenia na telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom na adrese customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Aké dokumenty je potrebné predložiť, ak chcem finančné prostriedky previesť na iný zdroj?

    Vyplatenie prostriedkov na iný zdroj je možné, len ak nie je možné ich vyplatiť na pôvodný zdroj.  Ak ETX Capital zistí, že platbu nie je možné poukázať na pôvodný zdroj, náš tím zákazníckej podpory vás bude kontaktovať s informáciou o požadovaných dokladoch.
    Prosím, zabezpečte, aby boli kontaktné údaje na vašom účte vždy aktuálne, aby nedochádzalo k zbytočným zdržaniam.

    Čítaj viac
  • Máte k dispozícii nahrávky webinárov?

    Niektoré z našich webinárov nahrávame a sú k dispozícii na stránke.

    Čítaj viac
  • Prečo nemôžem uskutočniť obchod?

    Na účte nie je  dostatok prostriedkov, pokúsili ste sa obchodovať mimo otváracích hodín alebo cena, za ktorú ste chceli obchodovať, už nie je platná.

    Ak nejde o žiadny z uvedených dôvodov, kontaktuje nás emailom na adrese customer.service@etxcapital.com alebo telefonicky na bezplatnom čísle uvedenom na webovej stránke pre váš región.

    Čítaj viac
  • Aké sú systémové požiadavky pre MetaTrader 4?

    Klientsky terminál funguje na všetkých operačných systémoch Microsoft Windows od systému XP vyššie.  Na používanie účtu MT4 odporúčame najnovšiu verziu operačného systému Microsoft Windows.  Okrem toho je potrebný procesor, ktorý podporuje SSE.

    Čítaj viac
  • Ako pridať a odstrániť indikátory z môjho grafu?

    Kliknite na záložku Štúdie na grafe. Zvoľte príslušný indikátor, vyberte si príslušné nastavenia, kliknite na kopírovať, a potom záložku zatvorte, aby sa indikátor zobrazil na grafe.

    Čítaj viac
  • Maximálna veľkosť obchodu

    Maximálna veľkosť obchodu môže závisieť od platformy, ktorú používate. Zvyčajne je možné zadať obchod s akoukoľvek veľkosťou, pokiaľ sa na vašom účte nachádza dostatok finančných prostriedkov na krytie maržových požiadaviek daného obchodu. Ak obchod nemôžete zadať prostredníctvom našej webovej stránky, kontaktuje nás, prosím, telefonicky na bezplatnom čísle uvedenom na webovej stránke pre váš región. Za výnimočných podmienok na trhu môže dôjsť k zmene maximálnej veľkosti obchodov.

    Čítaj viac
  • Ako zmeniť príkaz na otvorenie?

    Otvorte Knihu príkazov. 
    Kliknutím na Zmeniť na príslušnom príkaze otvoríte okno Zmeniť príkaz. 
    Urobte požadované zmeny a kliknite na Zmeniť, aby ste ich potvrdili.

    Čítaj viac
  • Ako otvoriť účet?

    Kliknite na Požiadať, zvoľte platformu, o ktorú žiadate, a vyplňte online žiadosť.

    Čítaj viac
  • Čo sa stane, ak chcem uskutočniť výber, ale mojej debetnej/kreditnej karte už uplynula platnosť?

    Väčšina vydavateľov kariet akceptuje spätné platby na neplatnú kartu, pretože majú záznamy o platnej karte, ktorá neplatnú kartu nahradila.  Spoločnosť sa pokúsi o vrátanie výberu a bude vás kontaktovať, ak vydavateľ karty odmietne platbu prijať.

    Čítaj viac
  • Čo mám robiť v prípade krádeže mojej debetnej/kreditnej karty, alebo ak bol môj bankový účet zrušený?

    V takom prípade budeme od vás požadovať potvrdenie banky o zatvorení vášho účtu alebo o jeho zrušení z dôvodu krádeže. Následne budeme požadovať výpis z náhradného účtu, na ktorý chcete svoje prostriedky previesť.

    Čítaj viac
  • Ak na svoj účet prevediem prostriedky v inej mene, akým výmenným kurzom budú prepočítané?

    Prostriedky, ktoré vložíte v inej mene, ako je základná mena vášho účtu, prepočítame spotovým výmenným kurzom od skončenia obchodovania v predchádzajúci deň, ktorý primerane určí naša spoločnosť. Upozorňujeme, že v prípade potreby takéhoto prevodu bude pripísanie vkladu na váš obchodný účet trvať dlhšie. Spoločnosť nenesie zodpovednosť  za prípadné kurzové straty, ktoré vám môžu týmto vzniknúť.

    Čítaj viac
  • Potrebuje poslať údaje o svojich kontraktoch môjmu právnemu oddeleniu, ako to urobím?

    Požiadajte telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom na adrese customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Aké vzdelávacie aktivity ponúkate?

    ETX Capital ponúka množstvo vzdelávacích aktivít vrátane webinárov, seminárov a kurzov pre pokročilých. Všetky vzdelávacie aktivity sú pre držiteľov účtov ETX Capital BEZPLATNÉ.

    Čítaj viac
  • Prečo nemám prístup k online webináru?

    Prosím, skontrolujte, či máte inštalovanú najnovšiu verziu prehrávača Windows Media Player. Ak problém s prístupom naďalej trvá, kontaktuje nás telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998.

    Čítaj viac
  • Ako podať žiadosť o výber finančných prostriedkov z môjho účtu?

    Prihláste sa do svojho účtu, potom choďte do časti Váš účet a  kliknite na Vybrať prostriedky. Následne vás požiadame, aby ste zadali sumu, ktorú si chcete vybrať. Po odoslaní bude žiadosť spracovaná našimi zamestnancami.

    Upozorňujeme, že nemôžeme poukazovať platby v prospech tretích osôb. Na ochranu pred ekonomickou trestnou činnosťou vás môžeme pred spracovaním výberu požiadať o poskytnutie dodatočných informácií/dokladov

    Čítaj viac
  • Prečo sa nemôžem prihlásiť do svojho MT4 účtu na stiahnutej platforme?

    Príčin, prečo sa nemôžete prihlásiť do svojho účtu, môže byť viacero. V prvom rade skontrolujte, či ste svoje prihlasovacie údaje zadali so správnou veľkosťou písmen a bez symbolov,  potom overte, či sa prihlasujete cez aktívne MT4 servery -mt4live01.etxcapital.com alebo mt4live02.etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Ako odstrániť platobné karty z môjho účetu aby som mohol pridať nové?

    Ak chcete zrušiť niektorú zo svojich registrovaných kariet, zavolajte na telefónne číslo +420 (0) 228 880 998 alebo pošlite email na adresu customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Prečo bola moja pozícia nečakane zatvorená?

    Úroveň stop alebo limit, ktorú ste na svojej pozícií určili, bola dosiahnutá a zrealizovaná. Vaša pozícia bola zatvorená z dôvodu výzvy na dodatočné vyrovnanie (margin call). Ak vaše Disponibilné finančné prostriedky dosiahli zápornú hodnotu, doplňte finančné prostriedky na svojom účte, alebo zatvorte aktuálnu pozíciu. Ak neurobíte nič, oddelenie pre riadenie rizík zatvorí (alebo čiastočne zatvorí) vašu pozíciu. Ďalšou možnosťou je, že ste obchodovali na future kontrakte, ktorý dosiahol svoju exspiráciu. Pred exspiráciou kontraktu nás môžete telefonicky kontaktovať so žiadosťou o jeho predĺženie (rolovanie) k ďalšiemu dátumu exspirácie.

    Čítaj viac
  • Naše grafické balíčky

    Platforma ponúka rôzne štýly zobrazenia so širokou ponukou grafických nástrojov. Môžete si pridať aj rôzne štúdie a uložiť svoje nastavenia. Kliknite na ikonu Graf na príslušnom trhu. Kliknite na záložku Grafy a potom na Typ, aby ste si zvolili vlastný štýl zobrazenia.

    Čítaj viac
  • Kedy dochádza k resetovaniu grafov?

    Denné sviečky na grafoch sa resetujú automaticky o polnoci miestneho času. Napríklad, denné sviečky pre graf SP 500 - Daily Rolling  sa zobrazujú od polnoci do polnoci newyorského času. Pre denné zmeny ceny:  Denné zmeny cien platia od polnoci londýnskeho času. Všetky ceny závisia od oficiálneho zatvorenia podkladového trhu.

    Čítaj viac
  • Načo slúžia limitné príkazy?

    Príkaz kúpiť alebo predať produkt, keď dosiahne určitú cenu. Príkaz limit sa zadáva, ak chcete obchodovať pri cene odlišnej od aktuálne kótovanej ceny. V prípade extrémnej volatility, keď sa trhy nevyvíjajú hladko, môžu byť limitné príkazy splnené pri inej úrovni, ako obchodník pôvodne očakával. Upozorňujeme, že pokiaľ nie je dohodnuté inak, príkazy stop-loss a limit nie sú garantované.

    Čítaj viac
  • Čo je finančná páka?

    Finančná páka umožňuje veľkú expozíciu za podstatne menšiu investíciu, známu ako maržová požiadavka. Ide o dlhové financovanie investície. Výška finančnej páky predstavuje potenciálny vzťah medzi ziskom alebo stratou a vašou maržovou požiadavkou. Použitie finančnej páky je dôvod, prečo straty môžu prevýšiť vaše vklady. Preto na pozícii s vyššou finančnou pákou možno dosiahnuť vyšší zisk alebo stratu aj pri malej vstupnej investícii. Vyššia finančná páka zvyšuje riziko.

    Čítaj viac
  • Aké sú poplatky za financovanie pozície otvorenej cez noc?

    • Akcie, indexy, komodity: 
    Celková veľkosť pozície x 3,5 % / 365 – Zoberme si Barclays ako príklad. 
    Celková veľkosť pozície (expozícia)- £10 000 x 3,5 % (Libor + 3) = £350 / 365 = 95p za deň. Upozorňujeme, že pri pozíciách rolovaných cez víkend sa poplatok účtuje len raz, ale spread podkladového trhu bude väčší, pretože pozíciu rolujete o 3 dni namiesto jedného dňa. 
    FX: 
    Úrok sa vypočíta na základe mien obchodu, ktorý máte otvorený. Poplatok ETX je založený a počíta sa z podkladového výmenného kurzu o 20:00, kurz oboch mien sa potom použije na veľkosť pozície/pozícií, ktoré ostávajú otvorené, a úrok je potom buď odpísaný, alebo pripísaný ako zápis v hlavnej knihe na vašom bežnom účte na dennej báze na akejkoľvek držanej otvorenej pozícii. 

    Poplatok je odvodený od poplatkov za financovanie platených za udržanie otvorenej pozície na podkladovom medzibankovom devízovom trhu, ktorý sa zvykne označovať aj ako T/N (tomorrow next, teda „od zajtra do pozajtra“), t.j., ide o obchodovateľný trh so swapmi, ktorý sa pohybuje v súlade s očakávaniami úrokových sadzieb a ponuky a dopytu podobne, ako sa pohybuje spotový trh, hoci swapy s krátkym dátumom sa obchodujú na prednej strane krivky a s veľmi nízkymi spreadmi/pipmi,  zvyčajne na 5 a 6 desatinných miest.
    Zároveň upozorňujeme, že swapové sadzby podkladového trhu sa menia a nie sú pevne dané, takže poplatky sa líšia a menia v závislosti od zmeny faktorov, z ktorých sú odvodené, zatiaľ čo poplatok ETX je pevne určený vo výške 0,0054 % a výhodnejší v porovnaní s ostatnými účastníkmi trhu. Poplatok sa pripisuje alebo odpisuje v závislosti od smeru obchodu a nástroja, s ktorým sa obchoduje.

    Čítaj viac
  • Aký čas sa zobrazuje na webovej stránke?

    Zobrazovaný čas je Greenwich Mean Time (GMT+0.00). Je synchronizovaný s trhovým časom.

    Čítaj viac
  • Platím daň z mojich ziskov?

    ETX Capital neposkytuje žiadne poradenstvo/informácie na daňové účely. Zodpovednosť za splnenie prípadnej daňovej povinnosti v štáte svojho bydliska/sídla nesie klient. O podrobnejšie informácie požiadajte svoj príslušný (daňový) úrad.

    Čítaj viac
  • Prečo som prišiel o propagačnú ponuku?

    Platnosť propagačnej ponuky uplynula, resp. bola ponuka zrušená, ak ste zo svojho obchodného účtu vybrali alebo previedli finančné prostriedky. Viac informácií získate v podmienkach príslušnej propagačnej ponuky.

    Čítaj viac
  • Ako zruším žiadosť o výber?

    Na zrušenie žiadosti o výber zavolajte, prosím, na telefónne  číslo +420 (0) 228 880 998 alebo pošlite email na withdrawals@etxcapital.com.

    Čítaj viac
  • Ako nainštalovať MT4?

    Prosím, postupujte podľa nášho podrobného návodu na stiahnutie (attach or link to guide).

    Čítaj viac
  • Čo znamená Chyba overenia ceny?

    Zobrazovanie chybových hlásení týkajúcich sa overovania ceny (napr. že cena už nie je aktuálna) súvisí s rýchlosťou internetového pripojenia vášho zariadenia, resp. s vysokou volatilitou obchodovaného trhu.  Odporúčame minimálnu rýchlosť odosielania údajov 1Mb a minimálnu rýchlosť prijímania údajov 2Mb. Na internete nájdete  stránky, na ktorých si môžete bezplatne overiť rýchlosť svojho internetového pripojenia. 

    Ak je vaše pripojenie podstatne rýchlejšie ako vyššie odporúčané minimálne hodnoty, informujte nás, aby sme mohli túto záležitosť bližšie preskúmať. Ak máte pomalšie pripojenie, odporúčame vám používať pri obchodovaní lepšie internetové pripojenie.

    Čítaj viac
  • Prečo sa moja obchodná platforma nenačítava?

    Ak vaša obchodná platforma nefunguje, skúste sa prihlásiť v inom internetovom prehliadači. Ak to nepomôže, skontrolujte, či sú nastavenia ochrany súkromia a bezpečnosti vášho internetového prehliadača nastavené na strednú alebo nízku úroveň. Ak sa ani potom nemôžete do obchodnej platformy prihlásiť, reštartujte svoje internetové pripojenie.  Ak ani napriek tomu vaša obchodná platforma nefunguje, zavolajte na telefónne číslo +420 (0) 228 880 998.

    Čítaj viac
  • Váš výnos, ak vaša opcia exspiruje v peniazoch

    Pri úspešnej investícií získate percentuálnych výnos v závislosti od sadzby zobrazenej pre konkrétnu ponuku, ktorú chcete obchodovať. Pri každej opcii sa zobrazuje jej vlastný percentuálny výnos.

    Čítaj viac
  • Opcie put a call

    Put označuje vývoj ceny smerom nadol.  Ak myslíte, že cena aktíva do exspirácie klesne, kliknite na Put.
    Naopak, Call označuje vývoj ceny smerom nahor.   Ak myslíte, že cena aktíva do exspirácie stúpne, kliknite na Call.

    Čítaj viac
  • Ako otvoriť graf v novom prehliadacom okne?

    Kliknite na ikonu Presunúť do nového okna v pravom hornom rohu okna grafu.

    Čítaj viac
  • Ukladanie grafov

    Kliknite na ikonu Graf pri príslušnom trhu. Nastavte si graf pomocou záložiek v hornej a ľavej časti okna. Kliknite na záložku Nastavenia, potom na Uložiť nastavenia grafu.

    Čítaj viac
  • Ako nájsť minimálne stop vzdialenosti pre daný trh?

    Kliknite priamo na relevantný trh alebo použite vyhľadávaciu lištu.
    Kliknutím na Obchod vytvoríte nový lístok
    Kliknite na Rozšírené a zaškrtnite políčko Stop.
    Šípkou dole znížite svoju stop úroveň.
    Ak stop úroveň nemožno ďalej znižovať, dosiahli ste minimálnu Vzdialenosť stop (Stop Distance).

    Čítaj viac
  • Disponibilné finančné prostriedky

    Svoje disponibilné finančné prostriedky si môžete vypočítať podľa tohto vzorca: vaša likvidačná hodnota mínus marža potrebná pre otvorené obchody. Kladný výsledok predstavuje výšku finančných prostriedkov, ktoré máte k dispozícii na obchodovanie.  Záporný výsledok predstavuje sumu, ktorú musíte na účet vložiť, aby ste opäť mali k dispozícii finančné prostriedky na obchodovanie.

    Čítaj viac
  • Ako otvoriť demo účet?

    Na vytvorenie demo účtu vyberte záložku Platformy na našej domovskej stránke a potom zvoľte možnosť Demo a postupujte podľa zobrazovaných pokynov.

    Čítaj viac
  • Prečo výber finančných prostriedkov trvá dlhšie ako ich vklad?

    Pri vklade prostriedkov vám spoločnosť poskytne okamžitý úver na vašom obchodnom účte, aj keď prevod prostriedkov v prípade väčšiny platobných systémov trvá dlhšie. Pri výbere finančných prostriedkov sa spoločnosť vždy snaží spracovať žiadosť o výber do dvoch pracovných dní, ale v niektorých prípadoch to môže trvať dlhšie. Spoločnosť zároveň nemôže ovplyvniť rýchlosť spracovania prevodu  a doručenia prostriedkov na váš bankový účet alebo kreditnú kartu príslušným platobným systémom. Ak sa prevod neuskutoční do siedmich pracovných dní, zavolajte na naše oddelenie zákazníckej podpory, spoločnosť sa pokúsi vysledovať platbu/platby vo vašom mene. Na ochranu pred ekonomickou trestnou činnosťou vás pred spracovaním výberu môžeme zároveň požiadať o poskytnutie dodatočných informácií/dokladov, čo znamená, že celý proces môže trvať dlhšie než zvyčajne.

    Čítaj viac
  • Aká je maximálna výška vkladu na účet?

    Táto informácia je dostupná na stránke.

    Čítaj viac
  • Ako dlho trvá pripísanie vkladu na môj obchodný účet?

    Pripísanie vkladu na účet závisí od použitého spôsobu platby;  podrobné informácie nájdete na stránke.

    Čítaj viac
  • Môžem vložiť hotovoť na účet?

    V zmysle predpisov AML neakceptujeme vklady v hotovosti.

    Čítaj viac
  • Kedy moja propagačná ponuka končí?

    Dátum skončenia ponuky získate telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom na adrese customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Ako si nárokovať propagáciu?

    Informácie o ponukách, na ktoré  máte nárok, získate telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom zaslaným vášmu správcovi účtu.

    Čítaj viac
  • Ako zmeniť osobné údaje na mojom účte?

    Svoje osobné údaje môžete aktualizovať telefonicky na čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom na adrese customer.service@etxcapital.com. V niektorých prípadoch môžeme od vás potrebovať dodatočné informácie alebo doklady.

    Čítaj viac
  • Ako zobraziť históriu účtu MetaTrader 4?

    Kliknite na záložku História účtu v okne terminálu.

    Na bližšiu špecifikáciu histórie obchodov kliknite pravým tlačidlom myši na pole História účtu a zvoľte časové obdobie.

    Ak sa okno terminálu nezobrazuje, otvoríte ho stlačením kombinácie CTRL+T.

    Čítaj viac
  • Ktoré mobilné zariadenia sú podporované?

    Na prístup k účtu prostredníctvom mobilného zariadenia potrebujete niektorú z našich mobilných aplikácií. Aplikácie si môžete stiahnuť z Apple App Store alebo z Google Play.

    Čítaj viac
  • Kam budú po výbere moje finančné prostriedky odoslané?

    S cieľom minimalizovať riziko, že naše služby budú používané na pranie špinavých peňazí, spoločnosť vypláca finančné prostriedky len na tie účty (zdroje financovania), z ktorých boli pôvodne prijaté.  Spoločnosť nesmie realizovať platby v prospech osôb iných ako držiteľ účtu.
    Spoločnosť nemôže realizovať výbery formou hotovosti alebo šekov.

    Čítaj viac
  • Aké spôsoby platby ponúkate?

    Ponúkame rôzne spôsoby platby, ktorých podrobnosti sú uvedené na stránke.

    Čítaj viac
  • Prečo bol môj Príkaz na otvorenie pozície vyplnený na inej úrovni?

    V niektorých prípadoch nie je možné váš príkaz stop alebo limit vykonať za rovnakú cenu, akú ste zadali.  Takáto situácia môže nastať, ak sa trh vyvíja príliš rýchlo alebo je veľmi nelikvidný. V takých prípadoch môže byť váš príkaz zrealizovaný na inej úrovni, ako ste zadali. Uvedený rozdiel sa označuje zdržanie (slippage), pričom jeho veľkosť určí naša spoločnosť na primeranom a odôvodnenom základe. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, príkazy stop-loss nie sú garantované. Viac informácií získate v našich obchodných podmienkach.

    Čítaj viac
  • Prečo sa sadzby neustále menia predtým, ako urobím rozhodnutie?

    Náš automatický systém oceňovania, ktorý zobrazuje sadzby v reálnom čase, je ovplyvnený trhovými fluktuáciami. Okrem toho, máte možnosť obchod zrušiť, ak ste nedostali presne tú sadzbu, na ktorej ste chceli obchodovať.

    Prebiehajúcu analýzu sadzieb indikuje pri pohybe ceny blikanie. Cena je zelená, ak stúpa, a červená, ak klesá.

    Čítaj viac
  • Aká je minimálna výška vkladu na účet?

    Minimálny vklady je GBP 100 alebo ekvivalent v inej mene.

    Čítaj viac
  • Prečo bola moja pozícia zatvorená na inej úrovni, ako som nastavil v príkaze Stop alebo Limit?

    V niektorých prípadoch nie je možné váš príkaz stop alebo limit vykonať za rovnakú cenu, akú ste zadali. Takáto situácia môže nastať, ak sa trh vyvíja príliš rýchlo alebo je veľmi nelikvidný. V takých prípadoch môže byť váš príkaz zrealizovaný na horšej úrovni, ako ste zadali. Uvedený rozdiel sa označuje zdržanie (slippage), pričom jeho veľkosť určí naša spoločnosť na primeranom a odôvodnenom základe. 
     
    Pokiaľ nie je dohodnuté inak, príkazy stop-loss  a limit nie sú garantované.

    Čítaj viac
  • Čo je dividenda?

    Ak na danom trhu držíte dlhú pozíciu, bude vám pripísaných 100 % výšky dividendy vynásobených vašim podielom. - Ak na danom trhu držíte krátku pozíciu, z váš účet bude zaťažený výškou dividendy vynásobenou vašim podielom. Na vašom účte sa zaúčtujú hotovostné oprávky, ktoré odrážajú zmenu ceny podkladového trhu.

    Čítaj viac
  • Prevádza ETX Capital výbery na Skrill/Neteller alebo inú elektronickú peňaženku?

    ETX Capital prevedie pôvodnú výšku vkladu na Skrill, Neteller alebo inú elektronickú peňaženku, ktorá je uvedená na webovej stránke spoločnosti, výlučne v prípade, ak ste tieto zdroje pôvodne použili pri prevode prostriedkov na svoj účet. V niektorých prípadoch môžeme vyplatiť zisk na váš účet elektronickej peňaženky; viac informácií získate od pracovníkov zákazníckej podpory.

    Čítaj viac
  • Čo je zdržanie?

    Rozdiel medzi úrovňou v príkaze a skutočnou cenou, pri ktorej je realizovaný.  Môže k nemu dôjsť počas období zvýšenej trhovej volatility, napríklad pri zverejnení ekonomických oznámení alebo pri otváraní/zatváraní obchodovania na trhu.

    Čítaj viac
  • Aké meny ponúkate na obchodnej platforme?

    Účty MT4 je možné otvoriť v GBP, USD alebo EUR. Účty TraderPro je možné otvoriť vo všetkých hlavných menách; ak máte osobitnú požiadavku, kontaktujte náš tím zákazníckej podpory na telefónnom čísle +420 (0) 228 880 998 alebo emailom na adrese customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Načítať viac

Podpora

Podpora

Náš tím zákazníckej podpory je pripravený poradiť a odpovedať na všetky vaše otázky a žiadosti.

Použiť pre naše

Použiť pre naše