Články

You should be able to find all the answers to your questions, whether they are general trading queries or specific queries about our trading platforms. An interactive customer service hub where you can search for specific keywords or by relevant topic. We are consistently updating our answers so keep checking in for all our up to date support

SPÄŤ

Články

Technický
  • Moja platba kartou je zamietnutá, prečo?

    Karta použitá na vloženie prostriedkov na účet musí byť registrovaná na rovnakú adresu, ako je adresa, s ktorou vás vedieme v našej evidencii.  Ak sa adresy zhodujú a ide o prvý pokus vložiť prostriedky na váš účet pomocou tejto karty, odporúčame vám, aby ste svoju banku informovali, že plánujete previesť prostriedky na účet u našej spoločnosti. Banky môžu príležitostne zamietnuť úvodný prevod, aby si ho najprv overili u držiteľa karty. 

    Potom, ako banku informujete, banka zruší blokáciu a následne by ste už nemali mať problém s úspešným dokončením transakcie.

    Čítaj viac
  • Bezpečnosť transakcií

    Používame medzinárodne akceptovaný bezpečnostný systém Secure Sockets Layer (SSL). Tento systém šifruje všetky platby kreditnými a debetnými kartami realizované cez internet. Systém funguje automaticky; ak ho váš prehliadač nepodporuje, systém vás na to okamžite upozorní.

    Čítaj viac
  • Ako odstrániť platobné karty z môjho účetu aby som mohol pridať nové?

    Ak chcete zrušiť niektorú zo svojich registrovaných kariet, zavolajte na telefónne číslo +420 (0) 228 880 998 alebo pošlite email na adresu customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Načítať viac