Články

You should be able to find all the answers to your questions, whether they are general trading queries or specific queries about our trading platforms. An interactive customer service hub where you can search for specific keywords or by relevant topic. We are consistently updating our answers so keep checking in for all our up to date support

SPÄŤ

Články

Technický
  • Čo znamená Error FEP?

    Na zobrazenie platformy na vašom počítači je potrebná najnovšia verzia Flash Player.

    Čítaj viac
  • Moje grafy nefungujú, prečo?

    Ak používate prehliadač Google Chrome, jednou z príčin môže byť, že prehliadač blokuje vyskakovacie okná. Graf nemôžete otvoriť v novom okne, pretože Google Chrome považuje spustenie nového okna za vyskakovaciu reklamu, preto ho blokuje. 
    Aby ste tomu predišli, postupujte nasledovne:  

    Kliknite na tlačidlo menu v pravom hornom rohu prehliadača Chrome. 
    Kliknite na možnosť Nastavenia.
    Kliknite na možnosť Zobraziť rozšírené nastavenia, v časti Súkromie kliknite na Nastavenia obsahu, nájdite položku Kontextové okná, kliknite na možnosť  Spravovať výnimky a zadajte ?trade.extcapital.com? ako výnimku. 
    Na dokončenie zatvorte okno.

    Čítaj viac
  • Mám problémy s online žiadosťou o účet.

    Zavolajte na telefónne číslo +420 (0) 228 880 998 alebo pošlite email na adresu customer.service@etxcapital.com

    Čítaj viac
  • Čo znamená Chyba overenia ceny?

    Zobrazovanie chybových hlásení týkajúcich sa overovania ceny (napr. že cena už nie je aktuálna) súvisí s rýchlosťou internetového pripojenia vášho zariadenia, resp. s vysokou volatilitou obchodovaného trhu.  Odporúčame minimálnu rýchlosť odosielania údajov 1Mb a minimálnu rýchlosť prijímania údajov 2Mb. Na internete nájdete  stránky, na ktorých si môžete bezplatne overiť rýchlosť svojho internetového pripojenia. 

    Ak je vaše pripojenie podstatne rýchlejšie ako vyššie odporúčané minimálne hodnoty, informujte nás, aby sme mohli túto záležitosť bližšie preskúmať. Ak máte pomalšie pripojenie, odporúčame vám používať pri obchodovaní lepšie internetové pripojenie.

    Čítaj viac
  • Prečo sa moja obchodná platforma nenačítava?

    Ak vaša obchodná platforma nefunguje, skúste sa prihlásiť v inom internetovom prehliadači. Ak to nepomôže, skontrolujte, či sú nastavenia ochrany súkromia a bezpečnosti vášho internetového prehliadača nastavené na strednú alebo nízku úroveň. Ak sa ani potom nemôžete do obchodnej platformy prihlásiť, reštartujte svoje internetové pripojenie.  Ak ani napriek tomu vaša obchodná platforma nefunguje, zavolajte na telefónne číslo +420 (0) 228 880 998.

    Čítaj viac
  • Načítať viac